torstai 17. kesäkuuta 2010

Sport Elite markkinoi vahvasti miekkailua Kauppalehdessä


SportElite on urheilusponsoroinnin edelläkävijä Suomessa. Kesäkuussa miekkailu sai harvinaista medianäkyvyyttä, kun SportElite kampanjoi uutuustuotteestaan, SportElitemerkistä..

Huippu-urheilun yhteiskuntavastuullisuutta  painottavan kampanjan keulakuvana toimi uinnin maailmanmestari Hanna-Maria Seppälä ja "vanavedessä" Kauppalehti Opition ja 11.6. Kauppalehden sivuilla julkaistuissa merkittävän kokoisissa ilmoituksissa miekkailua edusti Euroopanmestarimme Teemu Seeve.

Miekkailu on vahvasti edustettuna Sport Eliten urheilijatallissa, johon Teemun lisäksi kuuluu eturivin miekkailijamme Dennis Bade, joka on saavuttanut Suomen aidosti parhaan aikuisten MM-kisatuloksen taistelemalla Pietarin MM-kisoissa sijalle 12. vuonna 2007.

SportElite tulouttaa noin 75 % kaikista sponsorointiyhteistyösopimuksista huippu-urheilijoiden tukemiseen ja pitkäjänteisen huippu-urheilun kehittämiseen. Tavoitteena on suomalaisten huippu-urheilijoiden menestymisedellytysten vahvistaminen yhteiskunnassa. Konkreettisina toimenpiteinä ovat muun muassa urheilijoille maksuttomat yhteistyö- ja tukipalvelut sekä koulutukset.

Turun Miekkailijat ry. tarjoaa yrityksille mahdollisuutta urheilusponsorointiin joko paikallisesti tai SportEliten kautta valtakunnallisesti. Pienimuotoisissa yhteistyökuvioissa voit soittaa blogin pitäjälle p. 041 5158 674, kokonaisvaltaisissa, organisaation vahvuuksia myös valtakunnallisesti lisäävissä hankkeissa ole yhteyksissä SportEliteen p. +358 (0) 400 240 935

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. Julkaisen sen luettuani.
t. Tero